کد خبر: ۵۲۶۳۲۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
خیلی از آنها (سلبریتی‌ها) به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ببینید در صفحه واتساپ و پیام رسان‌مان چقدر تهدید به قتل زن و بچه برایمان فرستاده‌اند. ما مجبور شدیم در جاهایی چیزی بگوییم اما شما می‌دانید که دل ما با شماست و باز هم حاضریم کار کنیم.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری 598، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی با حضور در دانشگاه امام صادق(ع) به توضیح نکاتی درباره سازمان تحت امرش و حواشی پیرامون آن پرداخته است که می تواند بسیار جالب توجه و موضوع نوشتاری به شرح ذیل باشد.

ایشان در بخشی از سخنان خود چنین بیان می کنند که :
* خیلی از آنها (سلبریتی‌ها) به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ببینید در صفحه واتساپ و پیام رسان‌مان چقدر تهدید به قتل زن و بچه برایمان فرستاده‌اند. ما مجبور شدیم در جاهایی چیزی بگوییم اما شما می‌دانید که دل ما با شماست و باز هم حاضریم کار کنیم.

* یکی از همین کارگردان‌های سرشناسی که شما هم او را می شناسید به من می گفت سر صحنه سریال مشغول ضبط بودیم که بازیگران آمدند و به من گفتند شما اجازه بدهید ما دو مُدل سکانس ضبط کنیم. یک مدل با حجاب و یک مدل بی‌حجاب! که اگر نظام سقوط کرد ما بقیه کارمان را با آن مدل بی‌حجاب ادامه بدهیم و زحمتی که کشیدیم به هدر نرود.

البته همه ما سلبریتی ها سینمایی و تلویزیونی را بخوبی در بزنگاه های سیاسی و رفتارهای اجتماعی – اخلاقی شناخته ایم اما تاکید چندباره این امر برای کسانی که اصرار بر اشتباه و تکرار رفتارهای انتخابات 92 و 96 و همچنین ستیز با فرهنگ خودی دارند بسیار مفید است:

1- بیاد سلبریتی ها باید بیاوریم که‌بودند و چه‌بودند و از کجا و به کجا و به وسیله چه کسانی به این شهرت اجتماعی رسیده اند؟

2- سلبریتی ها حسب ظاهر چنان در امر وطن فروشی و خودباختگی صحنه را وا داده اند که گذشت زمان گوشه های مختلفی از زوایای رفتارشان در تنش های اجتماعی را نشان خواهد داد.

3- کسانی که سکاندار بخشی از فرهنگ سازی در قالب فیلم و سریال را بر عهده دارند نشان دادند که با کوچکرین احساس خطری خاکریز مهم فرهنگ اسلامی – ملی را بسرعت به دشمن وا خواهند نهاد. سخنان رئیس صدا و سیما که می گوید: یکی از همین کارگردان‌های سرشناسی که شما هم او را می شناسید به من می گفت سر صحنه سریال مشغول ضبط بودیم که بازیگران آمدند و به من گفتند شما اجازه بدهید ما دو مُدل سکانس ضبط کنیم. یک مدل با حجاب و یک مدل بی‌حجاب! که اگر نظام سقوط کرد ما بقیه کارمان را با آن مدل بی‌حجاب ادامه بدهیم و زحمتی که کشیدیم به هدر نرود.

4- سنگربانان سینمای کشور بعضا نان به نرخ روز خورهایی هستند که اگر نگویم قطعا اما شاید کم از امثال فرخ نژاد ها نداشته باشند. رئیس صدا و سیما در اینجا نیز اشاره خوبی دارد که می گوید: خیلی از آنها (سلبریتی‌ها) به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند ببینید در صفحه واتساپ و پیام رسان‌مان چقدر تهدید به قتل زن و بچه برایمان فرستاده‌اند. ما مجبور شدیم در جاهایی چیزی بگوییم اما شما می‌دانید که دل ما با شماست و باز هم حاضریم کار کنیم. پس می بینید که اگر فرخ نژاد با فرار و وطن فروشی بچه اش را یهانه کرد و فرار را بر قرار ترجیح داد برخی از این صنف نیز به جرات می توان گفت که شکست فتنه را دیدند وهمراهی کردند وگرنه ادعای همراهی با انقلاب اسلامی در بزنگاه‌های براندازی عیار سنج وفاداری و یا خیانت خواهد بود نه چیز دیگر.

5- از سخنان رئیس صدا و سیما این چنین بر می آید که برخی از اهالی صدا و تصویر در اوهام براندازی همچنان همراهی با فتنه گران را از یاد نبرده اند. به این سخن رئیس صدا و سیما عنایت داشته باشید که می گوید: من بارها گفته‌ام درِ صداوسیما به روی کسی که به مردم و فرهنگ مردم احترام می‌گذارد، باز است. کسی که خودش نمی‌خواهد بیاید من نمی‌روم التماس کنم. کسی که خودش همچنان در عالم هپروت و اوهام سیر می‌کند ما سراغش نمی‌رویم بگذارید در همان عالم بماند.

در مجموع صدا و سیما هم در ساختار ماموریت ها و هم در نیروی انسانیش نیازمند تحولی اساسی و ورود اقشار جوان به صحنه و همچنین نظارت و کنترل بیشتر است.

* رضا احمدزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها